Monday

TESTIMONIAL : Bellarisyia Danish Irfan

Thanks to Bellarisya Danish Irfan for the testimonial send via facebook
May 9, 2011
9:24am


**

Salam, sekarang saya dah update u punya bakeri, and semua pelajar2 kelas saya yang berada di Klang Velly ingin mencari produk apa2 mengenai coklat, telah saya senaraikan nama bakeri anda di kelas saya, mereka juga mengucapkan ribuan terima kasih kerana setiap produk yang diinginkan ada di bakeri pandan.. tahniah..

Saya juga ingin bertanya, kalau masih kenal, saya baru pergi sana, dan saya ada membeli serta membuat survey ternyata kedainya bagus dan bumiputra owner... so saya ingin dapatkan lebih terperinci mengenai chocolate baru dan apa2 jenis chocolate, saya membuka kelas, sekiranya saya ingin mengambil percarton RM berapa boleh beri dari harga yang tertera... cos saya selalu ambik jauh sedikit, sekiranya pandan mempunyai haga utk saya lihat.. tq... saya baru mencuba LE born, memang sedap.. 

No comments:

Post a Comment